دسترسی به اکانت گوگل ادز

اولین گام برای مدیریت اکانت گوگل ادز ایجاد دسترسی به اکانت گوگل ادز (تبلیغات در گوگل) می باشد. بعد از آنکه اکانت خود را به رایگان از گوگل دریافت کردید و آن را شارژ نمودید، تاپ ادورت به ایمیل شما دسترسی خواههد فرستاد تا بتوانید بدون واسطه وارد اکانت اصلی گوگل ادز (تبلیغات گوگل) شوید. (عه جدددی بدون واسطه؟!!! چه خوب). بعد از آنکه دسترسی برای شما ارسال شد. وارد ایمیل خود شوید و ایمیلی از که از طرف google ads برای شما ارسال شده است را باز کنید. حال صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. حال باید برروی آی آبی رنگ کلیک نمایید.

 

مدیریت اکانت گوگل ادز

 

بعد از کلیک برروی آی آبی رنگ صفحه ی جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید  دسترسی خود را تایید کنید.

تایید دسترسی اکانت گوگل ادز

حال برروی گزینه continue کلیک نمایید. بعد از کلیک شما وارد پنل اصلی گوگل ادز خواهید شد و خواهید توانست مدیریت اکانت گوگل ادز را بدون کوچکترین مشکلی انجام دهید.

 

مدیریت اکانت گوگل ادز

مشاهده شارژ اکانت گوگل ادز

وقتی وارد پنل گوگل ادز شوید تمام امکانات در دسترسی شما خواهد بود. در این مقاله مواردی که بسیار کاربردی و مورد استفاده ی روزانه می باشد را خدمت شما عزیزان آموزش می دهیم. معمولا اولین موردی که به ذهن شما می رسد این موضوع است که اکانت شما به چه میزان شارژ شده است. مشاهده شارز اکانت گوگل ادز همیشه و در هرکجا در اختیار شما خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: مشاهده شارژ انجام شده اکانت گوگل ادز 

 

معرفی بخش های مختلف پنل گوگل ادز

در این قسمت از مدیریت اکانت گوگل ادز می خواهیم قسمت های مختلفی که در پنل گوگل ادز موجود می باشد را خدمت شما معرفی کنیم. نخست منوی گوگل ادز را معرفی می کنیم و در ادامه به معرفی تک تک آنها می پردازیم.

پنل گوگل ادز

 

  • مهم ترین بخشی که باید به آن توجه داشت قسمت تعیین بازه زمانی است که در قسمت بالا و سمت راست قرار گرفته است. (در شکل با فلش قرمز نشان داده شده است.) در این قسمت باید بازه ی زمانی که می خواهید اطلاعات را در آن بازه زمانی بررسی نمایید. انتخاب کنید. به طور مثال اگر تعداد کلیک های دریافتی امروز را می خواهید بررسی کنید باید Today را انتخاب کنید.
  • ساختار گوگل ادز به ترتیب از بالا به پایین به این صورت است: اکانت، کمپین، گروه اگهی ، کلمات کلیدی و تبلیغ گوگل

 

Overview

این بخش نمایشگر اطلاعات کلی سایت در بازه مورد نظر می باشد که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت. این بخش مهم ترین ابزار در مدیریت اکانت گوگل ادز می باشد.

 

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه: معرفی بخش overview 

 

Recommendations

در این بخش می توانید پیشنهاد های مختلف گوگل برای بهینه سازی سایت را ملاحظه کنید. در انجام دادن این پیشنهاد ها دقت نمایید زیرا بعضی از آنها موجب افزایش هزینه شما خواهد شد. (هزینه بیشتر در ازای کلیک دریافتی بیشتر)

 

Campaigns

اولین ساختار مهم گوگل ادز کمپین ها می باشد که دسته بندی کلی محصولات یا خدمات شما را جدا می کند. در این قسمت می توانید لیست کمپین های خود را ملاحظه کنید. هر کمپین دارای یک مشخصه به نام بودجه می باشد که هر کمپین به میزان بودجه روزانه خود در هر روز مصرف می کند. هر کمیپن برای خود دارای یک استراتژی پرداخت گوگل ادز جداگانه می باشد که حالت ماکزیمم کلیک و دستی پرکاربردترین انها می باشد. برای تغییر بودجه روزانه هر کمیپن برروی عدد بودجه روزانه مانند شکل زیر کلیک نمایید و آن را تغییر دهید. دقت نمایید که برای تغییر بودجه حتما باید در صفحه ی Campaigns باشید.

 

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: چرا شارژ بیشتر از بودجه استفاده شده است؟ 

 

بودجه کمپین

دقت نمایید که تغییر بودجه کمیپن در جایگاه شما در تبلیغات تاثیری ندارد. فقط روی مدت زمان نمایش تاثیر خواهد گذاشت.  زمانی از چند کمپین جدا استفاده نمایید که محصولات و خدمات شما کاملا از هم جدا و روی هرکدام میخواهیم بودجه متفاوتی هزینه کنید. ساخت کمپین جدید هم می توانید برروی آی آبی رنگ کلیک نمایید.

  • برای غیر فعال کردن برروی آی سبز رنگ کنار کمپین کلیک کنید و گزینه Pause را انتخاب کنید و هرگاه خواستید دوباره فعال کنید، گزینه Enable را انتخاب کنید.
پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: نحوه ساخت کمپین گوگل ادز

 

  • داده های مربوط به هر کمپین را می توانید مقابل اسم ان ملاحظه کنید. این داده ها میزان کلیک، نمایش، متوسط هزینه، هزینه کل و را نمایش می دهد.

 

Ad groups

در مدیریت اکانت گوگل ادز هر کمپین دارای چند گروه آگهی می باشد. به طور مثال در زمینه باربری و کلمات باربری تجریش و باربری ونک شما یک کمپین باربری خواهید داشت با دو گروه اگهی یا همان Ad group به نام های تجریش و ونک. اینگونه تفاوت ها در Ad group جدا می شود. برای دیدن اطلاعات مربوط به Ad groups  می توانید از متوی سمت راست برروی Ad group کلیک نمایید و یا وارد کمپینی شوید که می خواهید Ad group  آن را بررسی کنید. برای مثال ما وارد کمپین اول می شویم.

گروه آگهی گوگل ادز

 

مقابل نام هر گروه اگهی می توانید اطلاعات مربوط به آن را ملاحظه کنید. در ستون های مقابل یک ستون به نام Default max cpc وجود دارد که قیمت پیشفرض هر گروه آگهی می باشد. وقتی به کلمه ای قیمت نداده باشید، برای آن کلمه این قیمت لحاظ خواهد شد. برای اضافه کردن گروه آگهی جدید نیز باید برروی آی آبی رنگ + کلیک نمایید.

  • برای غیر فعال کردن برروی آی سبز رنگ کنار گروه آگهی کلیک کنید و گزینه Pause را انتخاب کنید و هرگاه خواستید دوباره فعال کنید، گزینه Enable را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: نحوه ساخت گروه آگهی جدید 

 

Ads & extensions

این قسمت مربوط به تبلیغ گوگل و افزونه های تبلیغاتی گوگل می باشد.  برای مشاهده ی همه ی تبلیغ ها همان ابتدا می توانید برروی این گزینه از منو کلیک کنید و اگر میخواهید که تبلیغ مربوط به یک کمپین خاص و یا یک گروه آگهی خاص را ببینید باید وارد آن کمپین و یا گروه آگهی شوید و سپس بروری  Ads & extensions کلیک نمایید. اگر همه ی تبلیغ ها را هم باهم ببینید در مقابل آن نوشته است که مربوط به کدام کمپین و یا گروه آگهی می باشد.

تبلیغ گوگل

 

برای تغییر در متن تبلیغ می توانید برروی آی ویرایش که در مقابل هر کلمه وجود دارد کلیک نمایید. و همچنین برای اضافه کدن تبلیغ نیز می توانید بروری آی آبی رنگ کلیک نمایید.

  • برای غیر فعال کردن برروی آی سبز رنگ کنار تبلیغ کلیک کنید و گزینه Pause را انتخاب کنید و هرگاه خواستید دوباره فعال کنید، گزینه Enable را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: نحوه ساخت تبلیغ گوگل 

 

Landing pages

این قسمت برای صفحاتی خاصی می باشد که صفحات فرود خاص می خواهید برای آن معرفی کنید و در مدیریت اکانت گوگل ادز سریع کاربرد زیادی نخواهد داشت.

 

Keywords

یکی از بخش های مهم مدیریت اکانت گوگل ادز این بخش می باشد. برای ملاحظه ی کلمات کلیدی و بررسی آنها از این قسمت باید استفاده کنید. برای مشاهده می توانید همان اول برروی Keywords کلیک کنید که تمامی کلمات را یک جا برای شما نمایش داده خواهد شد. ولی اگر می خواهید کلمات مربوط به گروه اگهی و کمپین خاصی را بررسی کنید، باید وارد آن کمپین و گروه آگهی شوید سپس برروی Keywords کلیک نمایید. کلمات کلیدی دارای چهار بخش زیر می باشند.

 

مدیریت سریع گوگل ادوردز

 

  1. قسمت اول کلمات کلیدی شما را نشان می دهد.
  2. قسمت دوم محل معرفی و بررسی کلمات کلیدی منفی است.
  3. قسمت سوم برای یافتن عباراتی است که مشتریان با آنها به سایت شما رسیده اند.
  4. قسمت چهارم برای شناسایی قیمت های رقبای شما می باشد.  آموزش یافتن هزینه تبلیغات گوگل رقبا

 

پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر: معرفی انواع کلمات کلیدی 

کلمات کلیدی

 

برای تغییر قیمت هر کلمه کلیدی باید برروی قیمت کلیک نمایید و آن را تغییر دهید.  همچنین می توانید تغییر نوع کلمه کلیدی را انجام دهید.

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش بولت و مهره یو پی اس در تبریز من و قلم کمپانی فست میوه ها server انتخاب برترین ها مجله سرگرمی استودیو عکس و فیلم جلوه خرید و فروش عمده انواع قطعات آسانسور در قیمت ارزان روز کارخانه